Fullt upp...

Idag har jag varit på TVÅ synundersökningar en på synsam och en på specsavers.
Så nästa vecka får jag nya glasögon och nya linser fick jag med mig redan idag.
Sen var vi tvugna att åka och skriva på papperna om Shelias faderskap eftersom min sambo är den segaste i världen och inte tagit tag i det förrens nu.
Känns rätt sorligt att inte längre ha ensam vårdnad om henne men vad kan man göra?
Vägra att skriva på?
Näe de går ju inte.
Nu är jag helt dyngsur efter ösregnet som kom så jag ska byta kläder.

 

Ciao!!!


Kommentarer
Postat av: zandra

vilken är din favorit låt/artist? jag skulle vilja ha tips på ny musik att lyssna på



ps snygg blogg

2010-08-02 @ 23:53:16
URL: http://zandrasplace.blogg.se/
Postat av: Ms. B

Oj. Jag tycker om nästan all musik.

Just nu älskar jag Travie McCoy - Billionaire, Bob - Airplanes, Bob - Notin on You , Million Stylez - Brither Day, Missy Elliott ft TLC - Can you hear me, Robin Thicke - Complicated, typ alla michael jackson låtar, akon. Det är iaf ett litet urval.

De som jag kunde komma på nu =)

Kul att du gillar min blogg =)

2010-08-03 @ 12:19:19
URL: http://msbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0