Urs å fy!

Sitter här med ett glas berocca och en stooooooor kopp thé.
Känns som att jag har rakblad i halsen. Hoppas på att jag blir frisk till
julafton i alla fall. Julen är fullspäckad med firande på FYRA(!?) olika
ställen och jag vill gärna orka med allt.

Shelia har blivit väldigt intresserad av sin gåstol som hon inte
brytt sig så mkt om förut så nu klättras det i och ur hela dagarna.
Jag som ställde fram den för att montera isär den men då får den
vara kvar ett tag till.

Näe nu måste jag gå och lägga mig i soffan. Ibland är det inte så
kul att ha en sambo som är butikschef och måste jobba så mycket
under december. Om jag har tur kommer han hem vid 10 ikväll.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag är också sjuk, krya på dig tjejen..

Skriver som du, hoppas jag blir frisk till julafton..

2010-12-20 @ 12:13:49
URL: http://sarakechi.blogspot.com
Postat av: Ms. B

Tack detsamma! Vi kan komma överens om att båda blir friska till julafton :D

2010-12-20 @ 12:28:51
URL: http://msbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0