Baka baka liten kaka...

Jag älskar att baka men Shelia gillar inte alls när mamma bakar för då måste man ju tävla om uppmärksamheten med en kaka.
Så sedan Shelia föddes har det inte blivit så mycket bakning som jag skulle ha velat men igår tyckte jag att det var dags.
Började koka ribs klockan 9 på morgonen eftersom dom sedan skulle marineras i några timmar så då tänkte jag att jag skulle passa på att göra en kaka som tar ca 4 timmar att göra när jag ändå skulle va i köket så länge.
Den är helt sjukt god för att ta grynets citat.
Synd att det är så mycket laktos i som är lite svårt att ta bort eftersom laktosen kommer från choklad.  
Skulle va grymt med laktosfri choklad =)
Det är dock rätt tur att den tar så lång tid att göra så man inte gör den ofta. Det är världens kaloribomb!
Här kommer en bild innan tryffeln ovanpå hade hunnit stelna.

Nu måste jag lägga Shelia som varit uppe allt för länge!
Ciao!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0