Då var man hos syster.

Har varit här ett tag nu och det har varit både mysig och lite jobbigt. I lördags kom sambon och hälsade på stackars honom.
Jag vaknade kl 4 på söndag morgon. Jag hade blivit smittad av syrrans magsjuka så han fick ta med sig Shelia, syrrans två ungar å sambo och åka till stranden så jag fick lite lugn å ro.
Men han fick ju i alla fall umgås med Shelia.
Magsjukan försvann i måndags men igår kände jag att jag hade ont i ögonen å dom sved.
Vaknade inatt och mina farhågor har besannats.
Jag har fått ögononinflamation!
Urs!
Ser ut som jag är sönderknarkad. Nu måste jag leka m Shelia som inte tycker mamma ska pilla på telefonen mer. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0