Äntligen hemma!

Har äntligen kommit hem igen efter en liten tour. Firade midsommar hos mina föräldrar på ena sidan staden där vi sov över. Sedan begav det sig direkt till sambons föräldrar på andra sidan så det blev en härlig tripp. Där sov vi oxå såklart kvar vilket blev sådär. Sambon hade "glömt" säga att vi skulle sova kvar så jag hade inte packat för det men det gick bra i alla fall. De som gick mindre bra var att Shelia vaknade kl 4 och tyckte att det var dags att gå upp när jag sovit i hela 2h. Försökte förgäves få henne att somna om så kl 5 tog jag med mig Shelia och sambon på en timmes promenad så hon somnade om och jag och sambon fick sova 2 timmar till.
Är dock fortfarande helt slut.
Men nu är vi ju i alla fall hemma så man kan slacka ner sig i soffan och kolla på tv vilket jag ska göra nu!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0