Spontan picnic!

Idag vaknade jag med halsont och nästäppa så babysim var inget att tala om då jag redan gjort det misstaget en gång. Jag ställde mig in på att bara vara hemma och umgås med Shelia och sex and the city boxen. Men då ramlade det in ett SMS från Lisa som gärna ville ha en picnic i solen och jag var inte sen att åka dit. Blev en underbar dag med lekande barn, picnic, massa foton och till på köpet fick jag en riktigt skön bränna trots att solen försvann såfort vi kom in i parken. Blev en 4,5 km promenad hem sen så fick tom min dagtur trots att jag tänkte hoppa över den. Nu ligger vi i sängen för Shelias kvällsmål och myser innan jag ska tillbaka till filmen som är pausad i vardagsrummet. Nu verkar Shelia ha ätit klart så nu ska jag bege mig till den väntande filmen och sambon. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0