Sovmorgon...

Fick sovmorgon imorse vilket var helt underbart! Kan inte komma ihåg när jag senast kände mig så pigg och glad när jag vaknade. Fick sova hela 7 timmar inatt med bara 5-6 avbrott.
Kände mig som en ny människa. Dock höll det inte i sig länge. Shelia var otroligt grinig och jag har nu ägnat hela TVÅ timmar åt att försöka få henne att somna då hon varit jättetrött men hon vägrade. Tillslut tröttnade jag och la ner henne i vagnen och körde runt här inne i kanske 15 minuter då somnade hon.
Men nu är jag såklart helt slut igen hehe. Jag som hade stora planer för idag men men. Tänkte försöka kolla på en film när hon äntligen sover och sen damsuga när hon vaknat.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0