Trodde jag ja..

Idag va planen att gå till öppna förskolan för första gången men så blev det inte. Shelias kompis som vi skulle gå dit med mår inge bra så det blev ingen förskola men vi skulle i alla fall gå ut på en promenad lite senare. Kom då på den briljanta idéen att byta ut liggdelen på våran vagn till en sittdel problemet är bara att det står en säng ivägen så jag kommer inte åt den. Fick våran nya säng för några dagar sen och min kära far skulle hämta våran "gamla" (som inte är så gammal)  men han fick förhinder och nu står den i vårat lilla föråd.
Ska dock försöka att få ut sittdelen på något sätt. Shelia börjar bli så pass stor nu så hon tycker inte om att ligga i vagnen och inte se någonting trots att hon inte kan sitta själv än.  Men nu måste jag äta lunch!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0