Julkalendrar

Imorgon drar alla julkalendrar igång.
Åh va mysigt! Ni missar väl inte julkalendern på nelly.com?
Min sambo överraskade mig i lördags med en hotellvistelse med god mat,
goda drinkar och en tripp till fotomässan påvägen hem på söndagen.
Ibland kan han överraska. Vi firade våran 3års dag men han är inte
riktigt den typen som överraskar så det blev lite av en mysig chock.
Det är iaf därför jag inte bloggat på några dagar.
Nu ligger Shelia och sover och jag ska passa på att vara den perfekta
hemmafrun som vanligt.
Får se hur mycket jag orkar bara då jag börjar bli sjuk.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du, den nalkas ´mot jul nu! jag har listan julkalendrar i bloggen, lust att se vad ja tycker och berätta om vad du tkr om julkalendrar? :)

2011-11-03 @ 22:34:29
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0