Mysig dag...

Idag var en allmänt mysig dag.
Började med att städa lägenheten så det blev fint sen begav vi oss till
centrum och köpte en nyårsoutfit till Shelia, en födelsedagspresent till
min syster som fyllde 27 förra veckan och till mig blev det lite spontan-
shopping; en guessväska. Ska försöka lägga in en bild imorgon.
Jag kunde inte hålla mig när jag stod och tittade på present till syster
(det blev en guessplånbok till henne). Den stod där och bara bad mig
att ta den hem. Vad skulle jag göra?
När vi kom hem och Shelia fått i sig mat fick jag för mig att baka så
det blev en frozen cheesecake och kladdkaksmuffins.
Provade ett nytt recept på muffinsen och det var inte min kopp av
thé så att säga. Jag är inte så förtjust i mycket chokladsmak men
det gör min sambo så jag provade att ha i 70%ig choklad och han
gillade det mkt till skillnad från mig.
Näe nu måste jag försöka hoppa i sängen.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0