Urs vad trött jag var igår...

Igår var jag helt förstörd och satt på golvet och lekte med Shelia största delen av dagen
och när sambon kom hem blev det mat och sedan lite torsdagsmys med banana split utan
den livsfarliga grädden och med ny laktosfri glass som var riktigt god faktiskt.
Som grädde på moset pajjade våran micro igår mitt i Shelias lunch.
Lyset slocknade och det började lukta jättebränt så idag ska vi köpa en ny faktiskt.
Det är så fruktansvärt tråkigt att köpa micro men vad gör man?
Jag har börjat reflektera rätt mycket den sista tiden om gamla ordspråk;
Varför ska man ha grädde på moset? Och varför ska jag inte ha rent mjöl i påsen?
Tror vi behöver lite nyare ordspråk som man förstår sig på.
Om man skulle säga rent heroin skulle jag ju fatta tex för då tjänar dom ju pengar på
att blanda ut det. Men gör man det med mjöl?
Näe jag ska fixa iordning mig så vi kan åka iväg.



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0