Äntligen tillbaka i civilisationen...



Nu är jag hemma igen
. Spenderade hela gårdagen i skogen där solen inte lyser. Där det inte finns 3g teckning och knappt även 2g teckning. Där mitt ute i skogen utan grannar med väldigt frisk luft. Det resulterade i att jag däckade kl 11 igår ikväll och vaknade 9.30 imorse när Shelia ville gå upp. Såklart vaknade jag ett par ggr under natten och när Shelia ville ha välling 6.30 men 9.30 vaknade jag på riktigt. Tror dendär friska luften är giftig. Man blir ju helt slut.
Idag har jag suttit och lekt med Shelia på golvet hela dagen.  Är fortfarande helt slut.

Igår hann jag i alla fall prova objektivet lite grann kanske inte så mycket som jag velat men fick i alla fall prova det och jag är supernöjd!

Nu ska jag vila när Shelia ändå sover.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0