Beställning av en pärlplatta




Fick för ett tag sedan en beställning
på en pärlplatta av min sambos vän.
Det var bara att sätta igång och jag har hållt på med den såfort Shelia har somnat och snart är den klar.
Kommer lägga in en bild när jag fått ihop den helt.
Hela denhär veckan har jag fullt upp för Shelia fyller 1 så jag har massor att baka och fixa plus att alla vill träffas just den här veckan av någon anledning så snart ska vi iväg till öpnna förskolan. Igår va vi borta hela dagen och hann i alla fall inte med allt.
Börjar fundera på hur jag ska hinna men nu ska iaf Shelia få mat.


Ciao

Kommentarer
Postat av: Txjbnb

Very interesting site. I have bookmarked you.

2011-06-02 @ 11:30:37
URL: http://txjbnb.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0