Detta kom hem i brevlådan idag...



Det var inte värsta bedriften då 200 personer vann men jag visste inte ens att det var någon tävling så det var jätteroligt. Älskar verkligen överaskningar men det lär jag ju inte vara ensam om.

Igår var det full fart med kalas och ingenting gick som jag ville när tårtorna skulle täckas så det var nära att jag gav upp men fick tillslut till det men blev inte alls nöjd.

Slänger in en bild sen när jag hittar en.

Shelia fick en helt egen liten tårta med skogsbärspuré och grädde och det var väldigt populärt. Hon har inte ätit nånting onyttigt förut så det blev en liten överaskning för henne.
Men det som var mest populärt var nog heliumballongerna som vi hade dagen till ära.

Nu ska jag städa undan Shelias leksaker som ligger över hela golvet.

 

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0