Förlåt för dålig uppdatering...

Men ni vet ju varför och hoppas ni har förståelse.
Idag ska jag försöka blogga nu när Shelia mår lite bättre och inte gråter konstant.
Hon har haft feber och varit riktigt grinig men nu är hon bara förkyld.

Lovade ju att lägga in en bild på tårtan så det ska ni få.

Idag tänkte jag gå och köpa leggings på gina tricot men jag har ingen ork eller motivation. Men ska i alla fall försöka ta mig ut på en promenix lite senare idag. Det är lite svårt när man inte har någon lust och motivation men man borde ju.
Imorrn ska jag ta mig till öppna förskolan så då kommer jag ut i vilket fall.

Här kommer en bild på tårtan är som sagt inte helt nöjd men det är inte helt lätt med en grinig bebis.

 

 

Fylld med persiko och hallon mousse spacklad med grädde och täckt med egengjord sp 



Ciao! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0