Gick bra utan vinterdäck...

Snön låg inte kvar på vägen när det var dags för mig att ge mig iväg så det var inga som helst problem att köra utan vinterdäck.
Men nu sitter dom på. Känns otroligt skönt att ha det gjort.
Idag var jag dum och trotsade min laktosmage. Suget efter morötter med dipp har funnits där ganska länge och idag beslutade jag mig att göra något åt det men vi hade bara turkisk yoghurt hemma och jag tänkte "Äh skitsamma". Nu är det inte skitsamma längre då min mage har svullnat upp ala "hej-jag-väntar-tvillingar".
Sitter här och funderar på om det var värt det. Snart åker nog vetekudden fram och kramas med mig framför en film eller så börjar jag på en ny pärlplatta. Skulle va kul att pilla med det igen. Den sista jag gjorde blev jag inte jättenöjd med men bilden jag utgick från var bara ca 300*200 pixlar och jättesuddig men jag är sjukt självkritisk.
Näe nu kan jag inte sitta här längre!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0