Ingen förstår hur dåligt jag mår...

Idag mår jag riktigt riktigt dåligt.
Det började vid halv 7 imorse med sprängande huvudvärk och fortsatte med kräkningar och såklart jobbade sambon idag så jag blev lämnad ensam med migrän, kräkning och Shelia.
Som tur är behövde jag bara vänta 2 timmar sen kom min kära mor och hämtade henne. Men det var nog dom längsta 2 timmarna i mitt liv.
Shelia struntar ju i att mamma är dålig och klättrade och klängde som vanligt när jag låg och hade seriösa disskusioner med toaletten.
Nu har jag precis orkat mig upp ur sängen och förflyttat mig till soffan men fortfarande i vertikalt läge.
Ligger och väntar på att Shelia ska komma hem igen.
Nu har den värsta huvudvärken släppt men mår fortfarande illa. Känner att jag skulle behöva ha något i magen men orkar inte ta mig upp och vet inte vad min mage klarar av.
Sambon va så snäll och gjorde blåbärssoppa till mig innan han åkte till jobbet så jag har i alla fall fått i mig 3 glas blåbärssoppa idag och 1 glas vatten.
Nu känner jag att jag måste vila igen.

Hoppas ni mår bättre än mig idag!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0