Kaaaallt!



Kom precis in efter en timmes fotopromenad.
Urs va kallt det var ute trots att solen sken. Mina händer var som riktiga isbitar.
Shelia fick leka modell lite i början innan hon somnade så sött i vagnen sen var det bara att gå på jakt efter nya motiv.
Jag älskar att ta konstiga otippade bilder men när jag väl hittat något så kom 2 småkillar och började hoppa framför kameran då kände jag att det var dags att gå hem.
Jag är förövrig sååååå glad idag. På golvet innanför dörren låg avin till mitt nya objektiv. Kunde inte vara gladare. Men jag kanske inte kan hämta det förrens på lördag snyft.
Nu måste jag vila ett tag innan Shelia vaknar.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0