Kom precis hem..

... från att ha skjutsat iväg sambon på roligheter och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra nu. Shelia somnade så sött i bilen så nu vet jag inte vad jag ska hitta på.

Pyssla, läsa en bok eller slå på en rolig film kanske!?

Jag har sjuk lust att leka med lera men är så trött efter denna dag med ledsen och sjuk bebis så jag tror nästan att jag kommer fixa allt som måste fixas och sedan hoppa ner i sängen med en bok. Jag har inte alls hunnit läsa så mycket sedan Shelia föddes så jag ligger lite efter. Har så många böcker som jag vill läsa så borde sätta igång..


Ojojoj nu vaknade Shelia och gjorde valet enkelt.

Det blir bara att försöka få henne att somna om vilket antagligen kommer ta några timmar.

 

Ciao!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0