Nelly.se



La just en beställning på nelly.se
och kom på att man får gratis läppglans, 3 nr av veckorevyn + fri frakt.
Det hade jag helt glömt bort. Vilken tur man kan ha ibland =)
Idag har det varit storstädning för hela slanten och jag ska börja med tårtfyllningarna såfort jag kan slita mig från datorn om jag hinner.
Kom på att jag måste passa på att städa när sambon kan passa Shelia. Det blir så mycket lättare då och det är lättare att baka med henne än städa.
Detta klickade jag i alla fall hem:



2 klänningar till Shelia, ett par byxor och ett diadem till mig.
Hoppas bara byxorna passar då man inte kan dra åt de.

Nu började Shelia gråta.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0