Ojojoj...


Igår var det verkligen
fullt upp.
Kom hem och låg tryggt i säng kl 01.30 ungefär efter en totalt kaosdag med skadeanmälan, stress, kaos, flytt och handlande. Blev som grädde på moset väckt kl 02.00 av en Shelia som blivit tokförkyld under natten och efter det vaknade flera ggr i timmen och var otröstlig. Egentligen skulle vi till min pappa idag men hoppade det då jag inte vill utsätta honom för en tokgrinig Shelia.
Hade iaf en liten pause på 15 minuter igår och pysslade lite med lera för första gången i mitt liv.
Blev väl inte jättebra men övning ger färdighet. Tycker det är superkul så kommer nog bli bättre hoppas jag i alla fall.

Nu ska jag fortsätta ta hand om min lilla sjukling.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0