Seg söndag...

Nu har min kära morfar varit här och jag bjöd på specialkladdkaka.
Shelia fick 300 kr i present så vi får se vad vi kan hitta på för kul.
Tror det blir kläder faktiskt. Shelia har redan fått in 1500 kr i födelsedagspengar
på sitt konto så dessa tänkte vi använda.

Idag är en otroligt seg dag och den började inte heller bra.
Drömde om min kära vän inatt som valde att inte längre vara en del i vårat liv
och oj vilken lycka det var i drömen. Kändes som att det aldrig hänt och vad vi kramades.
När jag vakande var det med tårar i ögonen när jag förstod att det bara var en dröm.

Urs. All kärlek till dig! Vi älskar och saknar dig massor!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej !

Om du fick välja att vinna ett helt valfritt plagg ifrån Mahingo.com , vad skulle du välja då ?



Tala gärna om det för mig så kan du få vad du önskar:

http://moonzanna.se/2010/october/tavla-om-en-onskevist-ifran-mahingocom.html#comment

2010-10-31 @ 18:50:57
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0