Stress stress stress...

Har stressat hela förmiddagen för att hinna med allt; tvätta, hänga tvätt, packa, göra iordning bebis, mm mm.

Nu har jag en sekund innan jag ska åka och hämta upp min lillebror. Ska svänga förbi Siba oxå och köpa minneskort, uvfilter och hämta ut min dataskärm. Sen bär det av till min mor i en annan del av världen. Hon bor mitt i skogen där det inte ens finns 3g teckning. Hon ska bort så jag måste  vara barnvakt och kommer hem imorgon.

Måste försöka komma ihåg att packa ner en bok.

 

Jag hann inte prova objektivet igår och vet inte om jag kan få med mig kameran idag då jag har så sjukt mkt att bära. Man skulle kunna tro att jag ska bort på en weekend men icke. Det blir mycket packning när man har en kräkbebebis. Kan ju säga att majoreteten av packningen är Shelias.

Näe nu måste jag åka.

 

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0