Vilken natt...



Vaknade kl 04.30 av att jag hade magkramper
.
Sedan jag blev gravid har jag bara haft kramper 2 ggr men nu är det tydligen tillbaka.
Jag har haft de sen jag var 14 så jag är ganska van men det är lite störande när man inte haft de på så länge.
Egentligen är det inte så farligt. Kramperna brukar hålla i sig i ca 1-2h och jag är helt borta under tiden och kommer inte ihåg så mycket efteråt så de är bara jobbigt när det smyger sig på ca 15 minuter.
Jag har varit i kontakt med läkare men de hittar inget fel. Sist opererade de bort blindtarmen utan resultat.

Jaja, till något roligare.
Igår bakade jag kakor till Shelias kalas och idag blir det tårtbak när sambon kommer hem från jobbet. Han har bara ett möte idag sen är han ledig.
Börjar med att göra fyllningarna idag och tårtbotten imorgon så jag inte behöver stressa.
Kalaset är på söndag och jag vet hur det brukar bli när man är ute i sista sekund.

Nu är Shelia lite grining och behöver sin mamma =)


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0