Fullt upp...

Idag har jag verkligen fullt upp innan vi ska lämna den vackra hufvudstaden.
Snart ska jag och Shelia gå till öppna förskolan så jag måste vara klart med allt innan jag går.
Har packat och hängt tvätt å diskat å vikt tvätt osv osv. Har dock lite kvar. 
Otroligt spännande.

Igår var jag inne på Lily's blogg (som vanligt) och hon hade skrivit om ett spel hon gillade. Heavy rain hette det och det såg intressant ut så jag laddade ner demot igår och jag är hooked. Måste bara ha det spelet.
Så om någon vill köpa det till mig så är det välkommet haha.

Näe nu måste jag sätta fart så jag förhoppningsvis hinner med att äta lunch för en gångsskull.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Så du läser också Lilys blogg? :)

2010-09-03 @ 21:20:43
URL: http://wordsbyme.se
Postat av: Ms. B

Yes det gör jag. Är den ända bloggen jag följer faktiskt =)

2010-09-09 @ 11:59:08
URL: http://msbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0