Idag har jag en riktigt dålig dag (Till dig)...

Det finns ingen livsglädje...

Du var den mest glada och positiva människan jag känner och så gör du såhär. Jag kan verkligen inte förstå varför. Jag har aldrig trott på gud eller liv efter döden och liknande. Men du har gjort så jag måste tro på någonting jag kan inte bara tro att du försvinner ut i tomma intet.

Alla vi som du har lämnat efter dig vill att du ska se hur mycket du betydde för oss. Hur mycket vi faktiskt brydde oss om dig. Vi älskar dig allihop och det tomrum som vi känner går inte att förklara.
Livet kommer aldrig se likadant ut utan dig.
Jag tror inte att du förstod hur illa du skulle göra oss.

Idag har jag i alla fall efter mycket om och men fått på mig kläder. Mjukis å hoodtröja ala lodare. Tänkte försöka ta mig ut till coop idag och köpa ett ljus till dig som jag ska tända.
Måste bara samla ork.
Nu ska Shelia äta snart så det är dags å ta tag i sig.
Utan henne hade jag garanterat gått under.
Försöker hålla mig flytande men vissa dagar är det riktigt svårt.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0