Guess what ive got!

Igår hade jag en ledig dag igen men den gick åt till träning och
såklart massa plugg! Supertrist när det var så fint väder!
Idag trodde jag att jag skulle få sitta hela dagen och vänta på ett
efterlängtat paket men jag hade tur så det kom precis.
Gissa vad det var!?
Min nya guessväska såklart! Åh vad jag är glad!
Den är så fin! Nu måste det bli vår på riktigt!
Ja, jag överdoserar utropstecken men det får man göra ibland.
Jag känner mig snäll idag och tänkte visa er min vackra väska.

Undrar vad man ska hitta på idag då på min sista lediga dag.
Ryggen värker som aldrig förr så en promenad är inte att tala om.
Kanske blir en välbehövlig garderobstädning.
Oj så spännande!
Näe nu ska jag iaf avsluta pluggningen som jag passade på att
göra när jag väntade på paketet.


Visst är den vacker!?

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0