Irriterad...

Jag hatar när människor berättar för mig att jag inte har ont!

Jag hatar när folk ljuger för mig!

Jag hatar att bli kallad lilla gumman!

Jag hatar att jag är så konflikträff så jag bara tar emot.

Jag hatar att ovanstående punkt gör att folk tror de kan sätta sig på mig.

Jag hatar att jag förlorat mina 2 närmsta vänner som jag alltid kunde prata med.

Jag hatar att jag saknar er så mycket!

Jag hatar att människor måste dö!

Jag hatar att jag inte kan öppna mig för folk.

Jag hatar att saker förändras.

Jag hatar att jag alltid måste ta andras känslor före mina egna.

Jag hatar att jag går runt och har ångest utan anledning.

Jag hatar att känna mig otillräcklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0