Vad ska man göra?

Idag är första dagen Shelia är hos dagmamman en längre tid och jag är
riktigt uttråkad!
Hart suttit i nästan 2 timmar (sedan jag kom hem) och kikat på grejer till Shelias
rum som jag är sjukt sugen på att inreda!
Gjorde ett litet kollage på grejer jag vill ha till hennes rum!
Alla bilder är från Bo & busa förutom den rosa fåtöljen som är från Lekmer.
Jag letar efter en fin växa säng till henne också men hittar ingen i min smak.
Jag skulle vilja ha en som ungefär är som Lotta på bråkmakargatans säng.
Enkel vit med hög kant men gärna något utskuret eller liknande i gaveln.
Tips!?
Sen är det såklart mer som behövs men detta är ett urval!



Nu måste jag sätta fart innan Shelia ska hämtas igen.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0