Första arbetsveckan

Nu har jag min första lediga dag efter min första arbetsvecka.
Det har varit otroligt kul att jobba igen men jag får mersmak och vill gärna jobba mer.
Just nu jobbar jag 75% vilket innebär att jag ofta börjar kl 12 på dagarna vilket jag
tycker är sjukt tråkigt.
Man sitter bara och väntar halva dagen på att få börja jobba känns det som men jag
är glad att jag i alla fall har ett jobb att gå till.
Nu måste jag plugga en stund innan jag ska dra igång med städningen och sedan
hämta Shelia tidigt från dagmamman då jag ändå är ledig.
Vet inte om jag nämt det men jag pluggar 50% nu samtidigt som jag jobbar 75%
Dags att sätta igång!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0