2010

Skrev ett helt inlägg om 2010 så kom Shelia och stängde av
datorn. Nu kommer jag inte ihåg vad jag skrev men men.

2010 var iaf ett år med väldigt mycker sorg men även glädje.
Jag fick äntligen mitt efterlängtade körkort.
I år var året jag lärde mig gråta.
På ett sätt skulle jag gärna radera hela året men då hade jag missat
så mycket glädje.
Anldeningen till att jag klarade av året så bra som jag gjorde var
tack vare Shelia.

Endel vänner och familj försvann. Mina åsikter och värderinga testades
till det yttersta. Även försändrades många av de.
Ni som försvann detta år: Jag älskar och saknar er!

Det var mitt 2010 hoppas 2011 blir färre tårar och mer glädje!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0