Helt slutkörd

Shelia har varit helt hopplös senaste veckan och bara gnällt hela dagarna och vill bli underhållen 24/7. Vilket har inneburit att 90% av dagarna har gått ut på att bära omkring på henne och försöka få henne att vara nöjd. Idag blev det dock en underbar promenad i solskenet. Trots att jag var sååå trött eftersom Shelia gnällt hela natten. Vaknade till efter halva promenaden. Men det var iaf tur att jag gick imorse eftersom solen nu lyser med sin frånvaro.
Nu måste jag ta tag i mig själv och gå ner resten av mina gravidkilon som jag går och bär på. Nu är Shelia 6 månader och jag tycker inte att jag kan skylla på graviditeten längre. Mitt mål är att ialla fall gå ner 4 kg på en månad. Men totalt ska jag gå ner ca 9kg så jag kan få på mig mina gamla kläder.
Jag tror förövrigt att Shelia kommer börja krypa snart. Hon hasar sig fram nu och ställer sig väldigt ofta i krypställning. Tufft!
Detta vart det längsta blogginlägget på länge! Så kan de gå när man känner sig motiverad och duktig!
Men nu tycker jag att Shelia ska äta trots att hon antagligen inte håller med.

Ciao!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0