Gaaaaaaaaaaah!

Nu blir det massa negativa tråkiga inlägg men det är ju så skönt att skriva av sig.

Har pratat med honom nu och allt känns bara värre.

Blir så trött på människor som inte kan erkänna att dom gjort fel. Whats up with that lixom?

Jag har världens största klump i magen och känner att den bara växer och växer.

Han försöker göra det bra men de går inte när han inte ens kan erkänna att han har gjort fel utan bara skyller på mig.

Tror inte han fattar hur jag känner. Han tror att det ska trollas bort genom lite charm men icke.
Raderade hans nummer, har inaktiverat facebook och blockat honom på msn. Trots att jag nästan aldrig är inne. Men brukar gå in när jag är lat och ska kolla min mail så jag slipper skriva in lösen.

Jag måste försöka rycka upp mig.
Imorgon ska vi i alla fall täffa Shelias fadder så då kommer jag antagligen bli gladare. Hon är en riktig glädjespridare.
Längtar till imorgon.
Ska ut och gå igen. Behöver gå bort aggressionerna.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: josefine

Rätt svar från "vad föreställer bilden" finns i bloggen nu. Två stycken svarade rätt och fick varsin länkning. Är en av dom du? Checka in! Tackar för din gissning!

2010-08-18 @ 14:49:31
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0