Snart sovdags..

Idag har vi träffat Shelias kompis det tyckte Shelia var superkul.
Han är mycket mer "med" nu så det var extra roligt. Hon var helt extas och gnällde inte ens när det var dags för mat.

Vi gick en otroligt mysig promenad i regnet oxå men det var rätt uppfriskande faktiskt.
Blev hela tre promenader idag eftersom Shelia vägrade somna när det var dags.
Men nu sover hon så sött så. Känner att jag oxå borde sova men när jag väl blir trött smäller det till på två sekunder och då orkar jag inte ta mig i kragen och gå och fixa iordning mig. Känns som värsta projektet och då sitter jag istället kvar. Det är rätt irriterande faktiskt.
Men nu känner jag att det börjar bli dags.
Måste ju orka upp imorgon när Shelia vaknar.
Bjuder på ett gamalt foto jag hittade när jag kikade runt.


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0