Vilket väder!

Fick just ett ofrivilligt träningspass när jag var ute på en promenad
med vagnen.
Jag tror att jag ska uppfinna något som ser ut som en traktor med
nånting ifram som tar bort snön från vägen. Så kan man köra med den
när snön har fallit.
Man tycker ju att plogningen borde vara bättre men vi lever ju
bara på 2000-talet. Vad kan man begära?
Jag kom i vilket fall hem för ca 1h sedan sen har jag klätt granen och
matat Shelia.
Slänger in en bild på några av julklapparna jag slog in igår.
Jag älskar att slå in paket. Det är avslappnande om du frågar mig.
Men det var betydligt lättare förra året.
Näe nu ska jag leka med Shelia som hjälper mig att lägga kulorna
som är kvar i granen sötnosen.


Om någon har något som behöver slås in ställer jag upp hehe!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0