Berocca Boost

Jag fick för en tid sedan hem berocca boost eftersom jag är en buzzador.
Jag har nu testat den och har funnit den otroligt bra, speciellt när man är småbarnsförälder med lite sömn osv.
Den ger en verkligen en energikick. Första 2 gångerna jag testade den märkte jag ingenting men nu när jag använt den ett tag är jag otroligt nöjd! Den smakar även jättegott! Det är även ett stort plus att det inte innehåller konserveringsmedel eller socker utan bara vitaminer och guarana så det är mycket bättre än att dricka energidrycker.

Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster. Jag har även fått testa babyolja och babytvål. Vill du oxå bli en buzzador? Klicka här!


Bildkälla: Berocca


Näe nu måste jag gå och sova!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0