Helt slut

Har precis kommit hem efter en rolig men intensiv dag. Dagen började kl 6.30 att vi gick upp för att bege oss till Norrtälje och träffa svärföräldrarna och sedan åkte vi Eckerö-linjen för att utöka barskåpet lite. Till min stora lycka och förvåning hade dom Bacardi breezer som dom aldrig haft förut och det fanns tom lime som är jättesvår att få tag i på systemet så jag köpte en platta.
Lyckan blev total när jag även hittade skittles dock inte dom sura men det kan jag leva med!
Köpte 4 stora rör så jag kan göra Skittlesvodka. Tror det kommer bli mycket gott!
Återkommer med resultat när det är gjort!
Nu är jag helt slut och ska försöka varva ner lite innan sängen kallar. Kommer bli en lika intensiv dag imorgon så mitt mål är att vara i säng innan 12. Brukar dock ha lite svårt för det men kanske lyckas idag.
Hoppas ni haft en grym dag!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0