Jobbig dag...

Idag har jag och Shelia varit på BVC där det var föräldrargrupp. Det var roligt men nu är jag helt slut. Dagen började med att Shelia inte ville äta sin morgongröt. Det tog över TVÅ timmar att göra oss klara pga grötincidenten. Sen blev det att stressa iväg till BVC. Sen gick vi och handlade men jag glömde det viktigaste så fick gå förbi en annan affär på vägen hem.
Det blir lite svårt att göra hallonvåfflor utan hallon som jag tänkt göra dagen till ära. Gick och tänkte på det hela tiden och helt plötsligt glömde jag de. Snacka om att vara trött. Men så blir det när man inte kan sova på nätterna och inatt var det inte Shelia som höll mig vaken. Jag sov oroligt och vaknade en gång i halvtimmen hela natten. Jätteskumt.
Nu vaknade hon.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0