Åh va kul det är att städa när...

Shelia slänger ut allt jag nyss plockat upp plus lite till.
Jag plockar upp alla legobitar för att kunna damsuga Shelia slänger
de på golvet och så fortsätter det. Jag försöker tävla mot Shelia och
mot tiden.
Tänkte försöka få i henne lite lunch snart och försöka få henne att
sova så jag kanske kan fortsätta med städningen utan Shelias hjälp.
Jag kom förövrigt på -för ca 15 minuter sedan- att jag glömt äta
frukost så tänkte slänga i mig en gul kiwi eller 2.
Det tyckte inte Shelia tydligen tycker Shelia väldigt mycket om gul
kiwi och åt upp mammas.
Med hennes hjälp kanske jag kan gå ner mina kilon jag har kvar.
Näe nu fixa lunch.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0