Bestämt tatuering

Har hittat en tatuering jag vill ha för att hedra min vän.
Jag har inte bestämt om jag ska ha den i nacken eller på handleden än men jag är väldigt nöjd. Det kommer att vara första bokstaven i hans namn i ett jättefint teckensnitt. Det ser ut som så mycket mer än bara en bokstav. Sen har jag inte bestämt mig för om jag bara ska ha hans personnr under eller både födelse + bortgångsdatum.
Ska disskutera lite med tatueraren som vet vad som blir snyggast.

Förövrig går jag runt som i ett vakum och fattar i princip ingenting. Har underbara människor omkring mig som verkligen visar att de bryr sig och ser till så jag håller näsan ovanför vattenytan.
Jag vill verkligen att ni ska veta hur mycket jag uppskattar det!
Det är verkligen jättetufft att orka med att ta hand om en underbar liten krabat mitt i all sorg men man måste ju orka. Hon förtjänar det bästa så jag kämpar verkligen för att hålla skenet uppe trots att det brister ibland.

Idag tvingar jag mig själv ut från lägenheten för att möta upp en kompis som ska shoppa. Egentligen har jag varken ork eller lust men alla tjatar på mig att jag måste aktivera mig och ta mig ut.
Kan passa på att kika på kläder till begravningen när jag ändå kommer ut.
Vet inte alls vad jag ska ha på mig. Antagligen en klänning. Men vad mer? Kavaj till? Har verkligen ingen aning.
Kommer ju aldrig mer vilja ha kläderna igen.

Näe nu måste jag fixa iordning mig så jag kommer iväg.


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0