Buzzning Pampers active fit



Bildkälla: Shop Edka 24


Jag har kommit med i kampanjen av Pampers active fit så idag tog jag med mig blöjorna och begav mig till öppna förskolan. Tyvärr fick inte alla ta del av blöjorna då jag bara fick 6 prover och de gick åt som smör i solsken.
Nu återstår det bara att se vad dom tycker om blöjorna.
Jag har hunnit prova och tycker att dom är helt underbara då de är så tunna.
Dock har jag inte vågat prova de på natten men jag ska faktiskt göra det någon natt. De är ju till för att kunna ha på natten oxå men jag tycker de känns för tunna men de återstår att se.
Det borde inte vara några problem.
Shelia var supernöjd på förskolan idag och det var även jag då det inte var fullproppat som förra veckan.
Nu måste jag fortsätta med den spännande städningen.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0