Smoothie

Sitter här och dricker smoothie efter ett träningspass.
Egentligen borde jag plugga men han inte slita mig från alla skor.
Nu börjar jag få vårkänslor vilket resulterar i att jag vill ha nya skor!
Har suttit och tittat sen igår kväll och det finns så många jag vill ha.
Jag har officiellt brutit mitt köpförbud och beställt en guess väska.
Men eftersom jag har ett jobb nu tycker jag att jag är värd det.
Ni får se den såfort avin ramlar in genom brevlådan.
Idag ska jag försöka hinna med skolan, tvätta, fixa lite bilder som
inte längre borde ligga på minneskortet och städa lite innan jag ska
hämta Shelia.
Imorgon har jag och Shelia en heldag för oss själva då jag sedan
börjar min arbetsvecka igen och inte kommer hinna se henne så
mycket.
Hoppas det är lika fint väder imorgon så vi kan gå till lekparken.
Får se om vi tar en sväng förbi mormor oxå. Näe nu måste jag
verkligen plugga!

Hoppas ni får en underbar dag!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0