Fyndat och bakat.



Har precis slängt ihop en kladdkaka som vi ska ha till efterätt ikväll.
Tidigare var jag som sagt hos optikern och det gick bra. Varför skulle det i och för sig inte göra de?
Det gick så fort så vi passade på att fynda lite på alla reor.
Till sambon hittade vi i och för sig bara en t-shirt men vi hittade desto mer till mig och Shelia.
Shelia fick ett par byxor, en tunika, en linnebody och massa strumpor.
Jag hittade 3 klänningar som tillsammans kostade 147kr. Superfynd!
Hittade även små formar som jag letat efter rätt länge 4 st för bara 98kr.
Nu är jag supernöjd!
Det enda som inte var på rea var Shelias randiga tunika. Men den var så söt så de kan vi ta. Ville egentligen ha en röd-vit randig men den fanns såklart inte i hennes storlek så det fick bli den mörkblå istället.
Nu ska jag njuta av stillheten tills sambon kommer hem från affären.
Han tog med sig Shelia så jag skulle få baka ifred.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0