Nu har jag köpt den.


Bildkälla: Braun


Jag köpte en ny epilator nyligen.
Det blev en Braun silk-épil 7681 WD. Den går inte att jämföras med min förra som inte ens hade hälften av de 40 pincetterna som finns på denna.
Den kan även användas i duschen om man känner att man vill göra det och det går även att byta munstycke så det blir en ladyshave.
Den funktionen har inte jag så mycket nytta av dock men det är ju bra att möjligheten finns om man skulle vilja prova på det.
Den finns just nu att köpas på rea på vissa siba för under 1000 lappen men ordinarie pris är 1490:- vilket jag köpte den för =)
Risken finns att den blir slutsåld fort så passa på! Ni kan kolla lagerstatus på sibas hemsida.

Igår drog jag även iväg en betällning på nelly.se kunde inte låta bli när det var så billigt. Hoppas bara på allt passar.
Näe nu ska jag hoppa in i duschen.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0