Oj vilken träningsvärk jag kommer få...

Jag provade nyss en träningsdvd som vänder sig till mammor som vill bli av
med "mamma-magen".
Jag kommer få sjuk trännigvärk i magen det känner jag redan nu.
Helt sjukt. Fast jag gillar att ha träningsvärk i magen för då hjälper det ju
antagligen. Innan jag fick barn hade jag rutor som bara syndes om jag spände.
Precis vad jag tycker är lagom men nu syns inte ett spår av dom.
Jag gissar på att de gått i ide. Vill ha tillbaka min fina mage.
Shelia är 1 år och jag känner att jag borde blivit av med mammakilona men icke.
Jag skäms lite att säga det men gud va avundsjuk jag är på alla som går ner
hur lätt som helst. Jag har verkligen fått kämpa för att komma ner och det känns
riktigt tufft när man får höra: "Det är ett jättebra bantningstips att få barn" man
bara rasar efter. Alla runt mig har gått ner hur lätt som helst och jag är avundsjuk
jag vågar erkänna det och jag försöker verkligen göra något åt de.
Näe nu måste jag duscha!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0