Snart dags att bege sig...

Nu har vi fått rören spolade, bebis fått mat & kläder, jag är nyduschad så nu återstår bara sminkning och frukost till mig så ska vi snart bege oss till Shelias gudmors jobb och luncha med henne och vänta tills hon slutar jobba.
Kommer nog bli en liten titt på Zara om dom har några fina kläder till Shelia när jag ändå är inne i stan.
Igår blev det lite mer pyssel och ett hänge ska jag ge till Shelias gudmor som fyller år om några dagar. Har oxå köpt ett armband till henne som det står godmother på. Tror hon kommer bli glad om jag ska vara ärlig.
Det kommer bli mysig idag i alla fall.
Shelia står just nu och diggar till musiken så sött.
Min lilla älskling börjar bli stor.
Helt sjukt om du frågar mig.

Näe nu är det dags att fixa iordning mig så jag kommer iväg. Tar ju lite extra tid att komma iväg sen man fick barn. Helt sjukt haha. Måste försöka hitta något som kan likna en skötväska oxå då sambon glömde våran i lördags.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0