Vilken dag det var igår.

Ojojoj vilken dag det var igår.
Åkte hemifrån halv 9 för att lämna sambon på jobbet
och hämta upp sambons bror för att åka och shoppa.
Jag var mest med som smakråd men det blev lite
shopping för mig med.
Det var riktigt roligt och mysigt.
Han har precis flyttat så vi var på Ikea och lite andra
inredningbutiker.
Vi har nästan samma smak så det var jättekul att få
vara med och bestämma och komma med råd och tips.
Efter shoppingen åkte vi hem till honom och jag hjälpte
till att inreda och sätta upp hyllor och tavlor mm.
Klockan 19.00 var jag tvungen att rusa iväg får att
hämta sambon då var vi nästan klara. Det blev så
himla fint.
Jag är väldigt stolt över att ha hjälpt honom med det.
Nu har jag oxå köpt en inflyttningspresent till honom
och han blev jätteglad.
Näe nu måste jag städa. .

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0