Så sjukt motiverad!

Idag är jag sjukt motiverad vilket känns hur bra som helst. Har varit ganska omotiverad sista tiden och inte orkat göra annat än att vara hemma och leka med Shelia.

Jag hade egentligen tänkt gå till öppna förskolan idag men jag är riktigt sugen på att gå ut på en promenix med kameran. Det var riktigt länge sen!

Skulle dock vara trevligt om solen skulle komma fram. Det är så sjukt grått ute men men de gör inget om det är grått för jag känner mig så inspererad och motiverad och glad idag.

Igår klickade jag hem ett nytt objektiv från scandinavian photo och jag kan inte vänta!



Bildkälla: Scandinavian Photo.

Det blev ett Nikon AF-S 50 1,4G och jag tror att jag kommer bli sjukt nöjd.

Shelia är helt galen och hoppar på mig här i soffan så jag måste nog leka med henne nu.

 

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0