Trött i kroppen...

Idag mår jag mycket bättre men känner verkligen i kroppen att jag inte mådde bra igår. Fortfarande lite tung i huvudet och ont i hela kroppen.

Saken blir inte bättre av att våra väggar är helt värdelösa att borra i och det märks då grannarna har borrat i princip hela dagen med några minuters vila emellanåt.

Har legat och tittat på reprisen av idol med en sovande Shelia i famnen men det är lite jobbigt då borrandet överöstar sången och när man äntligen tror att dom är klara börjar det igen.
Fast jag ska vara riktigt glad att det inte höll på igår. Undrar hur jag hade överlevt de.

Nu vaknar nog Shelia snart och då måste vi gosa å leka massor.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0