Vad är det som händer?

Vaknade och såg att det var helt vitt ute. Faan tänkte jag för mig själv. Jag som tänkte sätta på vinterdäcken igår men sköt upp det till idag.
Nu ångrar jag mig bittert. Speciellt då jag ska åka runt halva stan idag. Tror jag tar sambon till chaufför när han kommer hem från jobbet om ca 1 timme. Sen är det bara att sätta på däcken när alla ärenden är klara.
Det är helt sjukt vad det snöar. Jag som skrattade åt metrologerna för att jag inte alls trodde att det skulle bli snö på i alla fall en månad till.
Ack så fel jag hade. Nu är jag dock väldigt nöjd att jag var ute och fotade Shelia igår som jag inte alls tänkte egentligen. Lite tur måste man ju ha.
Nu måste jag sminka mig.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0